Digitalisering och kundinvolvering. Webinariet ställer kunden i centrum av en digitaliserad värld och visar vilken betydelse kund- och användarbehov har för kreativiteten nu när tekniken inte längre är begränsande.

Film och bilder här

Seminarium för EGN:s nätverk IT i Stockholm 16 november om kravhantering: Hur utforma effektiva kravprojekt och hur säkra rätt kravkompetens i organisationen?

Kundsmart betyder att kunden — inte du — bestämmer vad som är en bra utvecklingsidé. Vårt seminarium på Sahlgrenska Science Park 25 oktober handlade om hur kundsmarta innovationsidéer utgår från behoven.

Årets nätverksträff 2016 med Kundlyftet handlade om kundinvolveringsgrad. Utvecklingsledare från olika branscher träffades för att diskutera värdet av kunders medverkan i utvecklingsarbete.

Höstens nätverksträff med Kundlyftet handlade om konsten att undra. Utvecklingsledare från olika branscher träffades för att diskutera värdet av förstahandskunskap i innovations- och förbättringsarbete.

Vi höll insiktsseminarium om kundorienterat utvecklingsarbete på Nääs Fabriker som är en kreativ miljö för möten och samarbeten i Lerums- och Alingsåstrakten information

När Kundlyftet nyligen bjöd in till nätverksträff deltog 20 personer som alla har en professionell koppling till Kundlyftet. Diskussionen handlade om att våga ge utvecklare uppdrag att öka fokus på kundens verklighet.

Go To Top